Duruduruduru

Har blivit sämst på att ta bilder, min mobil består typ enbart av screenshots, sletna bilder på mig i spegeln när jag väntar på bussen och bilder som har med skolan att göra. Jag har haft en väldigt lugn helg! I fredags åt jag, pappa och Frida tacos. På kvällen åkte jag och Fridis på en roadtrip, kollade Ack Värmland och pratade. Sen kom Rickard och Calle och hämtade oss så åkte vi van och umgicks med dem ett tag. I lördags åt jag frukost med familjen och tränade sen med Jennie. Spenderade min kväll hemma, umgicks med familjen och fixade lite saker. Sen träffade jag Molly och pratade en stund.
 
Idag åt jag, mamma och Saga våfflor till frukost. Sen gick jag och mams strandpromenaden, jag gick sen vidare till gymmet och tränade. Har sen jag kom hem ätit mat och "pluggat". Tappar fan allt efter lov och har svårt att komma in i det igen. Hoppas att nästa vecka blir bättre, bästa måndag imorgon i alla fall, så det blir nog bra! Pusss
Livet | |
Upp