Jobb-helg

I fredags åkte jag och Frida hem till John i Stenungssund som styrde grillfest i en kåta! Vilket var jätteroligt och mysigt. Blev sen hämtad av två tjejkompisar, så umgicks jag med dem ett tag innan jag åkte hem och sov. I lördags var det dags för jobb. Åkte hem direkt efter jobbet, slängde på mig kläder och släppte ut håret. Sen plockade Maja och Niclas upp mig, så åkte vi till ett par vänner på kräftskiva och hade en jättebra kväll! I söndags var det dags för jobb igen, gick upp vid åtta och städade mitt rum och garderob, sen fick jag inte åka med bussen och kom försent till jobbet, men allt löste sig tillslut. Hängde med mina föräldrar på kvällen och gick en promenad med Molly. Igår var det jobb och sen hämtade Jennifer mig, så åkte vi till Strömstad och åt mat med Josephine och Catrine. Mysigt att umgås med mina fina tjejer! Josse sov här idag, så vi har käkat frull tillsammans och sen gick jag ner till stan för synundersökning. Nu ska jag hoppa in i duschen och ladda upp för personalfest på Smögen ikväll! Puss
Livet | |
Upp