Sååå va e på gång

Har fikat med en saknad Alicia, varit på tacoskväll med ett tjejgäng hos Melinda, gjort fransar, ätit buffé på Laxen med Melinda, varit på middag hos mormor och morfar, jobbat på Laxen och på Trubaduren.
 
Igår tog jag och paps en promenad ner till stan där det är matmarknad den här veckan. Vi strosade runt en stund innan han bestämde sig för en gryta med blåmögelost från Frankrike och jag valde spansk paella med seafood, vilket var såå gott. Efter det hoppade jag på tåget till lilla Vänersborg för att passa barn i ett par timmar. Väldigt mysigt! Har jobbat hos den här familjen sen februari och det är väldigt roligt då jag verkligen har fått en relation med barnen nu, så är lika roligt varje gång jag ska dit! Åkte sen hem med mamma och tog det lugnt ett tag innan Robin hämtade upp mig, vi mötte upp Bella och Molly och åt middag på Harrys. Sen mötte vi Mandus, Jakob och Magnus på Varvet där vi drack drinkar och hängde ett tag, innan vi drog vidare. Riktigt bra kväll med bra vänner och massa skratt. 
 
Idag skulle jag egentligen ha jobbat, men vaknade tyvärr upp med migrän så fick sjukskriva mig, om ett tag kommer Clara, Magnus och Edith, så ska klä på mig riktiga kläder och gå upp ur sängen nu. Hoppas på att migränen släpper helt snart. Imorgon blir det med störst sannolikhet (om migränen har gått över dvs) jobb! Har bara jobbat på Laxen en dag den här veckan, så ser faktiskt fram emot att jobba riktigt mycket nu! Är verkligen nöjd med livet. Trivs bra på alla mina jobb, har bokat en resa till Ios med min bästa vän i hela världen och sen börjar skolan, vilket jag ser framemot. Har mycket roliga saker planerade i augusti/i höst. Sen har jag mycket idéer, tankar och drömmar om allt möjligt. Finns mycket jag kan göra trots att jag fortfarande går i skolan, vilket är roligt!
Livet | |
Upp