De senaste dagarna i Göteborg

I måndags efter skolan, åkte jag hem och packade, sen tog jag tåget till Göteborg. Jag har nämligen en jobbutbildning här i tre dagar och sover under de dagarna hos Clara, Magnus och Edith. På måndagskvällen myste jag och Clara, kollade lite på tv, pratade och åt mackor.
Sen var det dags för första dagen på utbildningen, där vi gick igenom främst om sk "green blood", företagets vision, historia och en hel del annat. Intressant och lärorikt!
Efter första utbildningsdagen mötte jag upp Josephine för att kolla lite julklappar och sen tog vi en fika på Joe & the juice. Så mysigt att träffa en av mina absoluta favoriter. Helt sjukt att hon snart flyttar till Australien....
Tog sen vagnen hem till Clara och Edith. Vi åt middag och sen fixade Clara runt, medan jag läst några böcker för min fina lilla kusin. När Edith hade somnat kollade jag och Clara på tv och pratade hela kvällen. Så mysigt med den här kvalitetstiden!!
Idag var det dags för utbildningsdag två. Vilket gick ut på lite mer om glas, bågar, prislistor och synfel. Väldigt intressant och roligt att få lära mig sånt jag har funderat över och klurat på. (Haha är medveten om att jag har ca världens fulaste handstil..)
Clara plockade upp mig direkt efter jobbet, så åkte vi på en visning till ett hus som hon och Magnus är intresserade av. Vi köpte sen med oss sushi hem. Sen pluggade jag en stund och så har vi även idag haft en lugn myskväll! Nu ska jag däremot sooovaaa.
Livet | |
Upp