Vecka 9

Tjaaaa. Hade ett segt lov i början, då jag var sjuk och mest låg hemma/fikade med vänner. Torsdag - söndag var jag ute och flängde hela tiden, och det slutade med migrän och sömn redan vid 19 i söndags. Den här veckan har varit väldigt bra! Plugget har rullat på SÅÅ bra. Igår var jag och hela årkurs 2 på teater i Göteborg. Vi åkte ner vid 12, vi samhällare gick på Psykatrimuseet, jag och tjejerna åt på Jensens och sen kollade vi på Spår (av Antigone) på Göteborgs stadsteater. Mysig dag och kul att göra något annat än en vanlig skoldag för en gångs skull!
 
Idag har jag varit svinseg och trött. Gick en promenad förut och fixade lite saker, var uppe på mams jobb och pluggade ett tag, ätit tacos med Saga och pluggat lite mer. Ska göra te och plugga ännu mer nu!!!!! Fett mys.
Livet | |
Upp