Helgen

Efter jobbet i fredags åkte jag och tjejerna till Grebbestad där vi åt räkfrossa och pratade i ett par timmar. Jag och Jennie åkte sen hem till henne i Hunnebostrand där vi sov.
På lördagen började vi dagen med frukost, sen cider, spel och ostbågar.
Sen drog vi mot Smögen och käkade, innan vi drog till Sea Lodge där vi kollade på Magnus Uggla och hade det braaa.
 
Efter Sea Lodge mötte vi upp Frida och Josefine, så drog vi till två sjöbodar och festade. Sen mötte vi upp ett gäng och drog till Lagergrens. Innan jag, Frida och Josefine åkte hem till Kungshamn och sooov.
Dagen efter åkte jag och Jennie till Lysekil där vi träffade Lisa och Charlotta som tog med oss till en sjöbod.
I sjöboden styrde de förfest med härligt folk, det var sång och dans i flera timmar, innan vi gick vidare till Havsbadet i blåsten och kollade på Björn Rosenström. Där både min, Melindas och Antons telefoner blev snodde, men vi kom på snattaren och tog tillbaka dem.. Sjukaste. Sen hämtade Micke oss och vi åkte hem till Uddevalla.
Idag har jag umgåtts med min familj och mina sysslingar m. familj som är här på besök från Umeå! Vi åkte till Smögen där vi storsade runt och åt god lunch. Nu på kvällen kom mormor och morfar på besök och vi åt pappas hamburgare och sen spelade jag och sysslingarna yatzy. Nu ska jag sova och ladda upp för jobb imorgon!
Livet | |
Upp