s

Oj, trodde verkligen inte att det var över en vecka sen jag bloggade? Men jävlar vilken omtumlande och fartfylld vecka jag har haft. Förra helgen var jag mest hemma och pluggade, umgicks med vänner på lördagen och firade morsdag på söndagen. I måndags var jag i skolan, sen tjatade Robin med mig så då hängde jag med ett gäng vänner på kvällen. I tisdags var jag på bal i Strömstad med en kille som jag aldrig hade träffat förut. Det var en bra kväll tills jag fick åka i ambulans till Näl. Frågade klart och tydligt i köket om det var nötter i efterrätten, vilket det "inte var", men trots detta låg jag nästintill medvetslös, skakande och helt förstörd, en timma senare med EKG, syrgas, dropp och diverse annat i en ambulans påväg till akuten. Kom hem efter natten vid 12 i onsdags, tryckte i mig en pizza och sov sen ett par timmar. Sen gick jag på middag med mitt SAAK12-gäng. Imorse drog jag på champangefrukost med dem, sen hem till m&m för plugg, middag och lite sömn, efter det ner på stan för att kolla på alla fina studenter som sprang ut. Åkte faktiskt flak med mina klassisar, vilket kändes konstigt och rätt på samma gång. Efter det åkte jag, mamma och Saga runt på mottagningar, innan vi avslutningsvis stannade hos Frida och Eric. Nu ska jag sova, imorgon väntar mer studentfirande och fest. Samla mig kan jag göra en annan gång. Puss
Livet | |
Upp