Plugg

Igår hade jag lång skoldag och sen mattedate med Melinda och Molly. Blev rätt mycket prat, men vi fick faktiskt gjort en del matte! Hade en produktivdag och kom långt på en geografiuppgift, gjorde en del matte och skrev ett svenskatal. Idag har jag inte varit något lika produktiv och effektiv gällande plugget, men det är ingen stress direkt. Har dock fått gjort en hel del matte idag! Efter skolan tog jag det lugnt ett tag, drack smoothie och pratade med Saga och Moa. Sen satte jag mig med plugg och sen kom pappa och mamma hem. Efter en stund kom morfar, så vi har druckit te och pratat nästan hela kvällen. Väldigt mysigt! Nu ska jag försöka att skriva klart min geografi och sen skicka in den. Min blogg handlar nästan bara om mitt pluggande. Men det är i stort sett vad mina vardagar handlar om just nu. Jag ska dock inte klaga, då jag faktiskt tycker att det är rätt kul!
 
Imorgon är det torsdag, då vi har sovmorgon eftersom första lektionen är inställd, och det är sista skoldagen den här veckan, såå skönt! Men geografi var det jaaa. Puss
Livet | |
#1 - - Molly:

Du borde ha den bilden som profilbild <3

Upp