Fifty shades of grey

Idag vaknade jag upp till ett grått landskap. Men det gör mig inte speciellt mycket, snön hade vi dock kunnat skippa, annars tycker jag att det är mysigt. Sitter just nu på mitt kontor och har gjort det nästan hela dagen. Jag har bara mentorstid och svenska på onsdagar. Har sen dess pluggat geografi, svenska och matte, ätit lunch och pratat med Alva och Jessie. Om ca. en timma ska jag vidare till en familj här i Vänersborg, som jag förmodligen ska börja vara barnvakt för. Efter det ska jag hem och fortsätta plugga. Det är mycket plugg den här veckan. Nästa vecka har jag inlämning på tre stora uppgifter, ett föredrag om Ikea, ett tal om författare och matteprov. Har förresten valt kurser till trean. Jag valde nk 2, matte 3b, historia 3 och eng 7. Eftersom jag har läst två kurser sen tidigare, så fick jag ansöka om utökat prorgram, så valde även att jag vill läsa psykologi 2. Bara en 50 poängskurs, så det blir nog bra! Nu ska jag återgå till min kära geografi! Puss
Livet | |
Upp