Matematik

Igår var jag och Jennie på gymmet. Vi köpte gymkort för tre månader framåt, vilket var på tiden. Sen tränade vi också så klart. Innan det var jag hos Melinda och pluggade matte. Idag slutade jag skolan 16 och pluggade efter det matte i skolan med Jess och Alva. Imorgon har jag en fullspäckad dag. En lektion, matteprov, barnpassning, gym, plugg och även träffa Molly en sväng väntar. 

Allt går i 110 nu känns det som. Min prestationsångest är högre? värre? än någonsin. På gott och ont. Skolan är både det bästa och det värsta jag vet. Men ett påsklov väntar. Faktiskt enbart med lite matteplugg. Det FINNS INGET jag kan plugga. Tänker mest, vad fan ska jag göra då? Städa mitt rum är iaf en bra början... Jaja god natt 
Livet | |
#1 - - Henrik:

Hej Ida!

Har du testat appen Mathleaks? Den innehåller utförliga lösningar till uppgifterna i matteboken. Lycka till med matteplugget :)

Upp