En pluggpaus

Hejsan bloggisen! Imorse hade vi nationellt prov i engelska, kändes helt okej faktiskt. Jag brukar alltid stressa upp mig och få lite halvt panik under prov, vilket brukar leda till dåliga resultat, men höll mig hyfsat lugn idag. Nu sitter jag hemma i soffan, efter att ha städat klart det sista i huset, och läser lite om Keynesianism. Vår slutuppgift i samhällen handlar om ekonomiska teorier, så den jobbar jag på just nu.Om ca. 20 minuter kommer mormor och hämtar mig, sen hämtar vi pizza och sen ska vi mysa hela kvällen, så sover där inatt. Imorgon är det redan fredag? Vilket betyder att ännu en vecka har gott sjukt fort. Om två veckor ska jag på bal? Och vid den tiden sätts betygen.... Paniiiiik eftersom jag har ca. sju stora uppgifter kvar att lämna in. Men det ger sig!
Livet | |
Upp