Good night young world

Har haft världens bästa, roligaste och sjukaste helg! Hunnit med att träffa nästan alla mina underbara nära vänner. Precis vad jag behövde mitt i allt plugg och annat viktigt i mitt liv. I söndags var jag på Torp med Sagis, sen åt jag söndagsmiddag hos mormor och morfar, där jag också sov. Idag hängde morfar med mig till sjukan, vilket kanske inte var ett jättegivande möte men ja. Sen var jag hemma från skolan resten av dagen. Min lilla kusin Linn var på besök så vi ritade med henne, åt pannkakor och myste. Sen har jag pluggat och hängt lite med Frida. Nu ska jag sova imorgon väntar skola och massor med plugg, hela den här veckan kommer bestå av massor med plugg. Men jag är taggad på skolan och på att prestera på topp! Längtar till mina underbara föräldrar kommer hem på torsdag också... Hoppas ni har haft världens bästa helg och att ni mår bra. God natt alla fantastiska människor i världen♥♥♥
Livet | |
Upp