PROM

I fredags fick jag äran att vara Mickes baldejt på Sinclair och Margretegärdes bal, med hela min "gamla" klass. Jag fixade håret på Uppströms, Melinda sminkade mig och hade på mig en lila klänning med fin öppen rygg, kände mig såå fin.

Det började hemma hos Sebbe där vi drack champange, åt jordgubbar, minglade och fotades. Sen mötte vi upp resten av klassen och tog skärgårdsbåten in till Gustafsberg. Att regnet öste ner gjorde inte speciellt mycket för vi hade det helt fantastiskt ändå. ÄLSKAR SAAK12B/C! Världens bästa vänner har jag verkligen, är så fruktansvärt glad att jag fortfarande har kvar alla dessa människor i mitt liv. Sån lycka och eufori verkligen!! Kunde inte ha varit nöjdare med kvällen (skulle ha varit något bättre mat isf heh). Världens bästa kväll med världens bästa människor!
Livet | |
Upp