I'm jealous of the rain

Blivit sämst på att blogga verkligen. I veckan har jag pluggat, virrat bort mig i min kalender, träffat vänner och varit i skolan.
 
I fredags hängde jag med Johan, åt tacos med min syster och sen träffade jag Molly. Igår tog jag det lugnt hela dagen, vilket var sååå skönt. På kvällen åt jag, Jennie och Molly middag och förfestade. Sen kom Frida och vi alla åkte på hemmafest/födelsedagsfest hemma hos Johan. Vi hade en såååå rolig kväll med roliga människor och full fart hela kvällen. Så roligt att vara på hemmafest igen, precis som för några år sen. Sen kom bästa Robin och hämtade oss, en sväng förbi donken, där vi hamnade i tjafs med en rasist och sen kom vi hem vid fyra och somnade direkt. Idag har jag spenderat tid med släkt och familj, pluggat och nu är jag hos mormor och morfar, där jag ska sova. Vilket jag ska göra nu!
Livet | |
Upp