Mysig dag

Vaknade upp imorse till en stad full av frost. Så härligt att det äntligen kommer lite vinterkänslor. Nu saknas bara snö. Som jag längtar efter snö. Åt lite frukost framför ett avsnitt av en serie och gick sen ut på en långpromenad med Fredagspodden i lurarna. Det var riktigt härligt. Tog sen en lång dusch och fixade mig när jag kom hem. Känns så skönt efter att ha legat hemma sjuk i några dagar. Nu är jag back on track äntligen!

Mamma kom sen hem med thaimat. Noah kom även förbi ett par timmar för att äta middag med oss och demonstrera en produkt som han säljer med sitt nya jobb för mig och mina föräldrar. Nu sitter jag och skriver på en stilanalys och pratar med mina föräldrar. En mysig lugn lördagskväll helt enkelt.
Livet | |
#1 - - Molly Rodin:

åååh fina vindsvalan <3

Upp