Födelsedagsfirande x2, jobb & tacos

Det är sååå skönt att ha en veckas lov framför mig nu. Jag har haft en helg fullspäckad med roligheter. I fredags kom Melinda direkt till Vänersborg efter skolan. Vi åkte och käkade, sen hem till henne i Uddevalla där hon sminkade mig innan Bells hämtade upp mig. Efter häng hos Robin ett tag åkte vi alla vidare till en halloween/födelsedags-fest ute i skogen som ett gäng vänner höll i. Det var en rolig kväll som alltid med mina vännerrrrr, dock slutade kvällen oväntat tidigt.
 
I lördags tog jag en lång sovmorgon och åt sen frukost med min familj. Planen var att hitta på något med hela familjen, men sen ringde Josefine och sa att hon skulle komma till Uddevalla redan på förmiddagen. Så jag slängde på mig kläder och så åkte vi direkt ut till Torp. Jag, Jk och Frida var Personal Shoppers åt Eric och handlade upp alla hans pengar. Sen åt vi lite mat innan vi åkte hem för att snabbt fixa oss, innan vi skulle iväg igen. Planen var att fira Eric och Frida som hade fyllt år dagen innan! Jag, Josefine, Frida, Eric och Max åkte till bowlinghallen för att bowla. Jk vann överlägset efter att hon kläckte ur sig att hon har tävlat i bowling i x antal år..... Efter bowlingen åkte vi till Stars and Stripes där vi åt middag och pratade i flera timmar. Vi åkte sen en liten roadtrip med Josefina för att färska upp hennes ua-minne.
 
Även idag tog jag sovmorgon, åt frukost med mamma och Sagis, sen åkte jag ner till tåget och mot jobbet. Jobbade endast 4,5h, men det var skönt att vara tillbaka på jobbet efter fyra veckor ledigt. Kände mig dock lite lätt förvirrad då vi har ett helt nytt kassasystem. Efter jobbet åkte jag direkt hem till min fina Catrine som hade gjort tacos. Så vi åt mat, kollade Solsidan och pratade i några timmar innan mina föräldrar hämtade mig. Så har vi kollat på Bron och på Heroes Reborn. Bästa söndag! Nu ska jag sova för att imorgon står klockan på åtta och även då väntar en fullspäckad dag. Jag ska försöka bli något bättre på att ta kort också.... Hoppas ni får en bra start på er vecka imorgon och att ni gör något bra av veckans bästa dag! För det ska jag göra. Pussss
Livet | |
Upp