Måndag, tisdag, onsdag

Hej vänner! Min veckostart har varit bra. I måndags var jag i skolan, pluggade och käkade middag med familjen. Igår var vi i Trollhättan på Högskolan Väst med klassen för att kolla böcker och artiklar osv inför gymnasiearbetet, då vi har gya-vecka nu! Sen gick jag och tjejerna och lunchade på Scandic Swania, riktigt mysigt! Jag pluggade sen ett par timmar på bibblan i Uddevalla. Åkte hem en sväng, gick sen ut på en promenad som slutade hos min going Noah, i hans lägenhet, då han precis har flyttat hemifrån!! Idag var jag i skolan, tog sen en promenad runt halva Vänersborg och satte mig sen på mammas jobb i Vänerparken och pluggade. Vi åkte sen till Torp och shoppade lite. Sen åkte jag in till stan och mötte upp Alicia, så gick vi till Pinchos, där vi åt middag och pratade i några timmar. Nu har jag kollat Paradise Hotel och ska sova. God naattttt
Livet | |
Upp