Min helg

Jag har utnyttjat min första lediga helg på lääänge till fullo. I fredag gick jag och Linnea hem till henne direkt efter skolan. Där började förbredelser in för kvällen när Jessie och Alva skulle komma, tjejkväll och utgång stod på schemat. Det bjöds på god mat och goda drinkar. Sen fortsatte vi kvällen vidare ut i natten, innan jag tog bussen till Uddevalla vid halv två tiden och sedan taxi upp till Kapelle.
 
Igår var en riktigt lång dag. Började med att sova lääänge och sen var det dags för mig och familjen att åka till Mölnlycke. Vi stannade där ett par timmar och åkte sen vidare till farmor, där min faster, hennes sambo och min kusin var på besök! Vi åt hummer som de hade vunnit på hummergolfen, så gott!! Sen åkte jag hem en snabb sväng och sen ner till Noah som hade inflyttningsfest. Stannade där en stund och blev sen hämtad av ett annat kompisgäng, så åkte vi till Hedekas och någon utegrej mitt i skogen. Hade faktiskt oväntat kul!
 
Idag åt jag frukost med pappa och mamma, eftersom Saga var och jobbade. Sen åkte jag till Ljungskile och gosade med min finaste kusin, som blir 6 månader idag!! Har spenderat hela kvällen hemma med plugg. Nu har jag och mams precis kollat dagens avsnitt av bron, sååå nu är det dags för sömn. Imorgon väntar veckans bästa dag och jag är lika laddad som alltid!
Livet | |
Upp