Det är dags nu...

Har precis käkat lite kvällsmat som ni ser, var asgooottt. Igår jobbade jag, men fick så oerhört ont av min sjukdom att jag tyvärr fick åka hem tidigare. Spenderade hela kvällen hemma, vilket jag även har gjort idag. Jag har sovit bort nästintill hela dagen på grund av smärta. Det är helt enkelt dags att ta tag i min hälsa på riktigt efter två år som sjuk. Jag ska avboka kursen i mandarin, för att inte ha ytterligare ett måste utöver skola och jobb. Sen har jag ringt en sjukgymnast som förhoppningsvis kan hjälpa mig, och sen har jag även pratat med min privatmassör aka min bästa vän som ska massera mig så en del av spänningarna förhoppningsvis försvinner. Jag ska också börja på en antiinflamatorisk diet och börja träna, dels konditon för mitt välmående och min astma, och sen utefter vad sjukgymnasten rekommenderar. Imorgon ska jag även ringa sjukhuset för att förhoppningsvis få en allergolog som jag kan ha regelbunden kontakt med, pågrund av att mina alleriger är såpass allvarliga. Ta hand om er. ♥
Livet | |
Upp