The Sound of Silence

Hej vänner! Min helg var bra. I fredags åt jag middag med familjen, pluggade och somnade tidigt. I lördags var det jobb 11-19.30 och sen åkte jag hem till Melinda, där jag duschade och fixade mig. Sen åkte jag på förfest till Molly och sen gick vi ut till Harrys där Broiler spelade. Det var en rolig kväll trots att jag var svintrött! Det roligaste med att gå ut i Uddevalla, framförallt när det är ett evenemang och man inte har varit ute på länge, är att det finns folk jag känner vart jag än vänder mig. Så det var kul att träffa många vänner som jag inte har sett på länge! Sen gick vi till donken och käkade, innan vi åkte hem. I söndags jobbade jag 12-19.30, det var sjukt mycket folk och fullt ös hela dagen, vilket var kul! Sen pluggade jag ett par timmar innan jag gick och la mig.
 
Igår var jag i skolan, sen på ett möte och sen träffade jag Maja en stund. Sitter just nu och har isp och pluggar skriver på min "uppsats" om Tycho Brahe och hans världsbild. Har psykologi som börjar 14:55, sen ska jag till Vänerparken och sätta mig där och plugga, innan jag och mams åker vidare till Uddevalla. Men nu ska jag läsa igenom vad jag har skrivit en sista gång innan jag drar mig bort till lektionen! Pussss my lovies
Livet | |
Upp