To the window, to the wall

Hej lilla bloggisen. Nu börjar jag känna mig hemma i vardagen igen. Eller inte för att jag har någon vardag just nu, utan ett jullov som är i full gång. Känner mig nästan lite för gammal för lov. Det enda jag vill göra är att jobba eller att resa så fort jag är ledig. När jag var yngre så handlade det om sleep over och vara ute sena nätter och hitta på bus med vänner. Handlar nog mest om att väldigt få av mina vänner har lov längre.
 
Födelsedagsfirande för Saga, jobb på Spec city, skratt med min skatt, te hos m&m, lite för många timmar sömn och mycket serietittande. De två sistnämnda är för att jag har dragit på mig en förkylning. Tog en Ipren för en stund sen som börjar värka nu, så ska ta vara på det och få lite plugg gjort. Jag har inte pluggat en enda minut sen jullovet kickade in. Väldigt välbehövligt att släppa stressen och pressen. Att bara fira jul, umgås med släkten och leva livet i Sälen. Återigen handlar det om livets fina kontraster.
Livet | |
Upp